tirsdag 5. oktober 2010

Mitt første blogg innlegg :)

Hei hei!
Dette er mitt aller første blogg innlegg på quilte bloggen min.
Spennende :)

Denne bloggen vil  først og fremst være mitt eget lille arkiv så jeg lett kan finne tilbake til det jeg har laget. Men har du lyst så er det bare å ta en titt :)

Jeg starter med en løper jeg laget til min datter Trine Lise.
Den er bestilt for å matche et bilde på veggen hennes.

Jeg har funnet mønsteret til denne QuilteMagasinet.



Jeg har opplæring av min datter i å bruke denne bloggen, så ønsk meg lykke til.
Ha en fin dag!

Rita :)

3 kommentarer:

  1. Denne var jo kjempefin!
    Gleder meg til å se hva mer du lager. :)

    SvarSlett
  2. Gratulerer med ny blogg !! Så morsomt at du 'turde', og for en flott løper. Kommer til å holde øye med deg fremover, og kanskje dette får meg igang igjen :)

    SvarSlett
  3. Kjempefin hjerteløper. Fint at du har laget deg blogg så vi kan se på dine flotte prosjekter. Ha en fin kveld. :-)

    SvarSlett